יום רביעי, 7 באפריל 2010

המלצות מגולשים שקראו את אומנות הפיתוי

המלצות מגולשים שהורידו את הספר לאומנות הפיתוי

ירין מגבעתיים:

הספר לאומנות הפיתוי ממש עזר לי עם בחורות בזכותו למדתי איך לגשת לבחורה ולהתחיל איתה אני יודע על מה לדבר איתן, מה הן אוהבות לעשות ובזכות זה אני יכול להשיג כל בחורה שאני מעוניין בה. לפני שקראתי את הספר לאומנות הפיתוי לא היה לי מושג בנשים ובגלל זה לצערי לא הייתה לי חברה אף פעם, כעת חיי השתנו מקצה לקצה ואני רוצה להודות למי שכתב את הספר הנפלא הזה ואני ממליץ לכל אחד שמתבייש או לא יודע כיצד לגרום לבחורות לרצות אותו לקרוא את הספר אומנות הפיתוי זה פשוט יעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים וכיפים.

עומר מתל אביב:

איני יודע כיצד להודות לכם על שגיליתם לי את הספר הזה, עכשיו אני יודע איך להתחיל עם בחורה ואני בטוח שאני יצליח להשיג כל בחורה שאני ירצה, בהתחלה זה היה קשה לבצע את מה שכתוב בספר אומנות הפיתוי אך עם הזמן זה נהייה הרבה יותר קל ופשוט ממה שזה נראה. כיום אני יוצא כמעט כל יום עם בחורה חדשה וכבר שכבתי עם יותר מ-10 בחורות שונות בחודש אחד!! בקיצור הספר מומלץ לכל גבר ובכל הגילאים גם לכאלו שהם בטוחים שהם אינם זקוקים לספר הזה.

תומר מבאר שבע:

תודה רבה לבלוג הזה על שאפשר לי להוריד את הספר הזה והראה לי את כל הטריקים האלו וכיצד לגרום לכל אחת לרצות אותי. בהתחלה התביישתי לעשות זאת לבד אז ביקשתי מחבר שילווה אותי אך אחר-כך ראיתי שהולך לי והשיטות של הספר לאומנות הפיתוי באמת מצליחות אז הביטחון העצמי שלי עלה מאוד ולכן כיום אני ניגש לכל בחורה שמוצאת חן בעיניי ולא משנה איפה זה. ביום אחד השגתי יותר מ-30 מספרי טלפון שונים של בחורות יפות מאוד ומתוכם נפגשתי עם 12 נשים שמתוכם שכבתי עם 7 נשים כבר בפגישה הראשונה שלי איתן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה