יום ראשון, 4 באפריל 2010

טיפים בסיסיים איך להתחיל עם בחורה


טיפים איך להתחיל עם בחורה
ישנם הרבה גברים אשר יוצאים לדייט עם בחורה ועושים טעויות מאוד נפוצות שיכולים לגרום לדחייה. אז אם אתם חוששים להיות אחד מאותם גברים כדאי שתמשיכו לקרוא ולדעת מה לעשות לפני הפגישה איתה וכיצד צריך לבוא למקום ששם קבעתם להיפגש.
  • תדאגו שיהיה לכם ריח טוב ונעים זאת אומרת שתתקלחו ותשימו בושם נעים אך לא חזק מדי אלא משהו שלא יגרום לבחורה להתרחק ממך, זה אולי לא נראה לכם דבר חשוב כל כך אך אצל בחורות הריח הינו דבר מאוד חשוב שיכול לקבוע  את המשך הקשר שלכם ביחד.
  • תהיו עם ביטחון עצמי גבוה לפני הפגישה תחשבו טוב מה אתם שווים ולמה כדאי לה להיות אתכם זה משהו שיעלה לכם מאוד את הביטחון. למעשה דבר זה מאוד חשוב כי בלי זה אתם יכולים להתחיל לשכוח מאותה בחורה.
  • תדאגו להיות יפים ולהתלבש עם בגדים יפים, בדיוק כמו שאתם מחפשים אחת שתהייה יפה ותתלבש יפה גם היא רוצה גבר חתיך שתוכל להתגאות בו בפני האנשים האחרים. אם אינכם יודעים כל כך כיצד צריך להתלבש בקשו מחבר או מידידה שמבינה בלבוש שתעזור לכם.
  • אל תשכח לקחת כסף, אין מה לעשות נשים אוהבות שמשלמים עליהם אם תיתן לה לשלם עליך היא אומנם תשלם אך היא תעזוב אותך מהר מאוד.
  • אם תצייתו לכל הכללים החשובים האלו הדייט שלכם יהיה הרבה יותר טוב ומוצלח. אל תשכחו שלרושם הראשוני יש הרבה משמעות ולכן חייבים להראות טוב חוץ זה שאתם לא רוצים להרגיש מוזנחים תאמינו לי...
בנוסף אם אתם רוצים באמת לדעת איך לכבוש בחורה ולא רק מבחינה חיצונית כדאי לכם להוריד את הספר אומנות הפיתוי אשר ניתן להוריד אותו בחינם כאן באתר. להורדת הספר לחצו על הבאנר:





תגובה 1: